Wirtualny świat w wirtualnym biurze

atnym (zdrowie, rozrywka, rodzina, duchowość). Idea work-life balance powstała na przełomie lat 70. i 80. XX wieku1. Jest odpowiedzią na pojawiające się problemy społeczne, takie jak pracoholizm czy wypalenie zawodowe. Ideałem

Wirtualny świat w wirtualnym biurze

Co to jest work-life balance?

Work-life balance - koncepcja zarządzania czasem, stawiająca za cel odnalezienie równowagi pomiędzy "pracą" (kariera i ambicja) a życiem prywatnym (zdrowie, rozrywka, rodzina, duchowość).

Idea work-life balance powstała na przełomie lat 70. i 80. XX wieku1. Jest odpowiedzią na pojawiające się problemy społeczne, takie jak pracoholizm czy wypalenie zawodowe. Ideałem jest stan, w którym wszystkie działania są zgodne z naszymi podstawowymi wartościami i służą naszej wizji i celom.

Zgodnie z ideą WLB, pracodawca powinien doceniać swojego pracownika i dbać o jego dobre samopoczucie i zadowolenie z pracy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Work-life_balance


Wirtualne biura ? przyszłość ?

Wirtualne biura to z pewnością jedne z chętniej wybieranych rozwiązań przez klientów biznesowych. Takie rozwiązania cieszą się bardzo dużą popularnością szczególnie w niewielkich przedsiębiorstwach i firmach rodzinnych. Wiele osób decyduje się na wirtualne biuro przede wszystkim ze względu na oszczędności ? prowadzenie wirtualnego biura jest o wiele tańsze niż wybór tradycyjnej formy zajmowania się korespondencją. Wirtualne biura umożliwiają także uzyskanie prestiżowego adresu firmy, co w wielu przypadkach ma istotne znaczenie. Czy takie biura zastąpią te tradycyjne? Tak naprawdę trudno przewidzieć, jednak na pewno będziemy mogli zaobserwować w kolejnych latach wzrost zainteresowania takimi usługami.


Wikipedia - zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.

Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:

Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem